Комісія з питань громадського бюджету
ПОВНОВАЖЕННЯ
комісії з питань громадського бюджету
Михайло-Лукашівської територіальної громади
Комісія з питань громадського бюджету (далі - Комісія) – постійно діючий орган, створений розпорядженням сільського голови Михайло-Лукашівської сільської ради, члени якого супроводжують впровадження громадського бюджету на всіх етапах та здійснюють контроль за реалізацією цього Положення.
Порядок утворення, права та обов’язки Комісії
Комісія – постійно діючий орган, що організовує та координує впровадження та реалізацію громадського бюджету в Михайло-Лукашівській територіальній громаді. До складу Комісії входить 15 осіб, які призначаються з числа посадових осіб Михайло-Лукашівської сільської ради, її виконавчих органів, жителів Михайло-Лукашівської територіальної громади (за їх згодою).
Основні повноваження Комісії:
- здійснення діяльності щодо загальної організації та супроводження громадського бюджету на усіх його етапах у межах території Михайло-Лукашівської сільської ради, яку комісія охоплює своєю діяльністю, включаючи здійснення інформаційної, організаційної та методологічної підтримки авторів проєктів;
- проведення оцінки і прийняття проєктів для голосування;
- визначення головних розпорядників коштів, відповідальних за реалізацію проєктів- переможців;
- здійснення інших завдань, що випливають з мети створення Комісії.
Права Комісії:
- отримувати інформацію від сільської ради та її виконавчих органів про хід реалізації проєктів, які фінансуються громадським бюджетом;
- надавати консультації та рекомендації авторам щодо проєктів, поданих для фінансування громадським бюджетом;
- готувати висновки щодо прийняття проєктів до голосування;
- ухвалювати рішення та надавати сільському голові пропозиції щодо переліку проєктів-переможців та відповідальних за їх реалізацію структурних підрозділів для формування відповідного розпорядження;
- заслуховувати авторів проєктів, керівників структурних підрозділів, посадових осіб комунальних підприємств, установ, закладів та організацій з питань реалізації проєктів громадського бюджету;
- розв’язувати спірні ситуації, що виникають на всіх етапах реалізації громадського бюджету, а також розглядати усі звернення та скарги, що стосуються впровадження громадського бюджетування.
Обов’язки Комісії:
- дотримуватися вимог цього Положення;
- проводити свої засідання гласно та відкрито;
- координувати процес впровадження та функціонування громадського бюджету;
- надавати висновки та рекомендації до кожного проєкту, поданого для реалізації в рамках громадського бюджету;
- визначати кількість бланків для голосування, формувати порядок їх обліку та звітності;
- формувати перелік допущених до голосування проєктів;
- розглядати інформацію про стан реалізації проєктів-переможців у рамках громадського бюджету.
Засідання вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше половини членів Комісії.
Комісія працює у формі засідань. Рішення Комісії вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість присутніх на засіданні членів Комісії. У разі рівного розподілу голосів, вирішальним є голос головуючого на засіданні. Сільський голова та депутати Михайло-Лукашівської сільської ради можуть брати участь у роботі Комісії з правом дорадчого голосу.
На своєму першому засіданні Комісія обирає зі свого складу голову та секретаря. Головою і секретарем Комісії призначаються особи з числа членів Комісії, які є представниками апарату Михайло-Лукашівської сільської ради, та/або її виконавчих органів.
Протоколи засідань підписуються головою Комісії та секретарем Комісії, висновки щодо прийняття проєктів до голосування підписуються головою Комісії. Всі протоколи, висновки та рекомендації оприлюднюються на офіційному сайті органу місцевого самоврядування не пізніше 10 робочих днів з дня проведення засідання.
Члени Комісії не можуть бути авторами проєктів в рамках громадського бюджету.
Розпорядження про створення Комісії